Opis kierunku

Studia w formule online
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams.  Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym.

  • min. 90 % godzin jest realizowanych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość w formie synchronicznej  (w stosunku do wszystkich godzin przewidzianych w programie studiów).

Kierunek, który Cię interesuje, jest efektem współpracy Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW oraz Uniwersytetów WSB Merito. Dzięki temu na zajęciach online spotkasz się z uczestnikami i wykładowcami z innych miast.

sposób realizacji studiów - online

W czasie studiów, poznasz jak istotne jest zrozumienie potrzeb, emocji i motywacji, aby tworzyć treści, które przemówią do odbiorcy i skłonią do działania. Wykładowcy-praktycy przeprowadzą krok po kroku przez proces pisania skutecznych tekstów i udzielą wnikliwego feedbacku. Absolwenci kierunku mogą się realizować w wielu pokrewnych zawodach, np. copywriter SEO, specjalista ds. social media, specialista ds. PR, redaktor, korektor.

Absolwent kierunku może pracować m.in. jako copywriter/content writer, specjalista ds. marketingu treści, copywriter SEO, copywriter e-commerce, specjalista ds. social media/content manager, specjalista ds. PR, specjalista ds. brandingu, redaktor/korektor.

Co zyskujesz?

  • Poznasz psychologiczną stronę pisania, dzięki czemu nauczysz się analizować potrzeby czytelników i rozumieć ich emocje.
  • Nauczysz się pisać językiem korzyści, mobilizować odbiorców do działania i zwiększyć konwersję.
  • Nauczysz się optymalizować treści pod kątem SEO, dzięki czemu będziesz trafnie odpowiadać na problemy wyrażone w zapytaniach.
  • Nauczysz się pisać klarowne komunikaty przy użyciu przystępnego języka. Dowiesz się, jak wybierać słowa, które dodają blasku tekstowi, a usuwać te, które usztywniają styl.
  • Dowiesz się, jak skupić uwagę czytelnika od pierwszych chwil, by zachęcić czytelnika do kliknięcia.
  • Poznasz tajniki storytellingu - dowiesz się, jak wplatać historie do tekstów i budować w ten sposób więź z odbiorcami.
  • Poznasz zasady poprawności językowej, dzięki czemu wyróżnisz się w tłumie treści i zdobędziesz zaufanie.
  • Będziesz mógł zarabiać na tym, co lubisz robić i korzystać z zalet pracy zdalnej.

Korzyści:

  • Nauczysz się, jak pisać teksty do zakładek "Oferta" i "O nas", co pozwoli Ci interesująco przedstawić ofertę i osobowość Twojej marki.
  • Dowiesz się, jak pisać językiem marki, czyli tworzyć treści, które są spójne i rozpoznawalne.
  • Nauczysz się pisać artykuły blogowe, które pomogą Ci stać się liderem w Google dla zapytań, z których chcesz być znany.
  • Nauczysz się pisać claim i slogan reklamowy, które zapadną w pamięć odbiorcy.
  • Nauczysz się pisać posty do social mediów, dzięki czemu zbudujesz relacje ze swoimi odbiorcami.
  • Będziesz tworzyć kampanie w Facebook Ads, co zwiększy efektywność Twoich działań marketingowych.
  • Nauczysz się tworzyć kampanie płatne na Linkedin, co jest kluczowe w promocji treści w sektorze B2B.
  • Dowiesz się, jak pisać teksty reklamowe w Google Ads, co zwiększy szanse na dotarcia do potencjalnych klientów.
  • Dowiesz się, jak budować markę osobistą jako copywriter i wyróżnić się na rynku pracy.
  • Dowiesz się, jak wykorzystywać AI w pracy copywritera, co pozwoli Ci automatyzować pisania i generować inspiracje.
  • Poznasz zasady poprawności językowej, dzięki czemu zbudujesz profesjonalny wizerunek marki.

Dla kogo?

  • Osób zainteresowanych tworzeniem skutecznych treści reklamowych, marketingowych oraz informacyjnych.
  • Osób pracujących w agencjach reklamowych, które chcą doskonalić swoje umiejętności w tworzeniu skutecznych treści.
  • Freelancerów, którzy chcą poszerzyć swoją ofertę o usługi copywritingowe.
  • Osób, które chcą się przebranżowić i rozpocząć karierę jako copywriter.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

W programie studiów m.in.

  • Mnóstwo praktycznych zajęć pisarskich.
  • Warsztaty pisarskie pod okiem praktyków, otrzymanie feedbacku.
  • Przeprowadzenie przez proces pisania skutecznych ofert krok po kroku.
  • Wiedza z dziedzin powiązanych: SEO, reklama na Facebooku, w Google i Linkedin.
  • Praktyczne ćwiczenia z wykorzystania AI .

Dlaczego warto?

Kinga Daniluk

Nie są to studia związane z moim zawodem - pracuje w finansach od 2005 roku. Docelowo chciałabym, żeby pomogły mi w zmianie pracy. Formuła online jest bardzo pomocna z uwagi na ogromny komfort studiowania w każdym miejscu na ziemi. Wykładowcy są bardzo zaangażowani. Studiowałam dwa, różne kierunki wcześniej i nie spotkałam się z tak otwartym podejściem i nastawieniem na współpracę. Kierunek ma świetnie ułożony program, jest bardzo dużo ćwiczeń, pisania i praktyki, które stymulują mózg - a to lubię najbardziej!  

 

Kinga Daniluk

absolwentka kierunku

Joanna Wrycza-Bekier

Podczas studiów słuchacze odkrywają, jak istotne jest zrozumienie potrzeb i emocji odbiorców, aby móc tworzyć treści, które naprawdę do nich przemawiają i wywołują działania. Kreowanie treści, które trafiają prosto do serc i umysłów odbiorców jest kluczowym argumentem przemawiającym za wyborem kierunku. Ponadto absolwenci mogą się realizować w wielu pokrewnych zawodach, np. copywriter SEO, specjalista ds. social media, specialista ds. PR, redaktor, korektor. 

 

Słuchacze kierunku Copywriting: 

  • poznają psychologiczną stronę pisania, dzięki czemu nauczą się analizować potrzeby czytelników i rozumieć ich emocje, 
  • nauczą się pisać językiem korzyści, mobilizować odbiorców do działania i zwiększyć konwersję, 
  • nauczą się pisać klarowne komunikaty przy użyciu przystępnego języka, 
  • dowiedzą się, jak wybierać słowa, które dodają blasku tekstowi, a usuwać te, które usztywniają styl, 
  • nauczą się przyciągać i utrzymywać uwagę czytelnika, 
  • nauczą się wplatać historie do tekstów i budować w ten sposób więź z odbiorcami, 
  • poznają zasady poprawności językowej, dzięki czemu wyróżnią się w tłumie treści i zdobędą zaufanie, 
  • nauczą się wykorzystać AI, by przyspieszyć pracę nad tekstami,
  • będą mogli zarabiać na tym, co lubią robić i korzystać z zalet pracy zdalnej.

Joanna Wrycza-Bekier

wykładowca

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 27 maja
czesne już od
285 zł
240 zł
miesięcznie

Zapisując się do 27 maja, zyskujesz 1200 zł, dzięki:

  • 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 240 zł

 

Jeśli jesteś naszym absolwentem(-tką), zyskujesz jeszcze więcej! Twoja zniżka wyniesie 1400 zł:

  • 1000 zł zniżki w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

 

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Copywriting

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 172
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Joanna Wrycza-Bekier
Michał Lewandowski
Kuba_Karamara
Jakub Kłos
editAI
dr Joanna Wrycza - Bekier

wykładowca | opiekun merytoryczny kierunku "Copywriting"

Jest autorką ok. 20 książek: naukowych, poradnikowych i beletrystycznych. Jej podręczniki kreatywnego pisania (takie jak Magia słów, Webwriting, Fast text, Szkoła twórczego pisania) pomagają tworzyć lepsze teksty internetowe,...

Michał Lewandowski

Współopiekunem kierunku jest copwyriter, który doskonale wie, jak trafić do swojej widowni – niezależnie, czy za pomocą treści, czy podczas wykładu. Jako założyciel StandArt Copywriter skupił się na pomocy mini i mikro przedsiębiorcom. Wykorzystuje w swojej pracy wszystkie...

Kuba Karamara

Ponad 10 lat pisania, tworzenia, projektowania i zdobywania wiedzy sprawiły, że Kuba na ten moment może w pełni nazwać się emerytowanym SEO copywriterem. Nie oznacza to, że całkowicie odszedł od swojego fachu. Bazując na swoim doświadczeniu, wiedzy i umiejętnościach stworzył...

Jakub Kłos

Od 8 lat związany zawodowo z marketingiem, sprzedażą oraz rozwojem biznesu.

Obecnie, jako freelancer, pomaga i doradza markom jak zwiększać skuteczność działań z zakresu Digital Marketingu oraz komunikacji w mediach społecznościowych.

Wcześniej Head of Business Development w...

Mateusz Zych

Specjalista od reklamy płatnej Google Ads i analityki internetowej, gdzie głównie korzysta z narzędzi takich jak Google Analytics (UA/4) i Google Tag Manager. W pracy marketera/analityka wykorzystuje również swoją wiedzę techniczną, zdobytą podczas projektowania stron i sklepów...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF