Opis kierunku
Studia w formule online
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym.
- min. 90 % godzin jest realizowanych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość w formie synchronicznej (w stosunku do wszystkich godzin przewidzianych w programie studiów).
Kierunek, który Cię interesuje, jest efektem współpracy Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW oraz Uniwersytetów WSB Merito. Dzięki temu na zajęciach online spotkasz się z uczestnikami i wykładowcami z innych miast.
Innowacyjność oraz kreatywne podejście do problemów, przed jakimi stawia nas współczesność, to pożądane kompetencje. Świat, który zmienia się dynamicznie, wymaga od nas tworzenia rozwiązań odpowiadających na nowe tendencje w ekonomii, życiu społecznym, kulturze i technologii. Cenione są umiejętności przewidywania kierunków rozwoju oraz aktywnego reagowania na aktualne potrzeby. Kompetencje analizowania oraz prognozowania trendów w biznesie pozwalają planować skuteczniejsze działania strategiczne, projektować produkty i usługi lepiej wpisujące się w tendencje, a także być o krok przed konkurencją.
Dlaczego analiza oraz prognozowanie kierunków przyszłości to istotna umiejętność w nowoczesnym biznesie? W jaki sposób rozwijać zdolność dostrzegania nowych trendów oraz podnosić kompetencje innowacyjnego reagowania na nie? Jak projektować produkty i usługi przyszłości? Jak kreatywnie podchodzić do potrzeb współczesnego konsumenta oraz wdrażać w życie innowacyjne idee? W jaki sposób rozwijać kompetencje pracy zespołowej, perswazji, krytycznego myślenia i kreatywności? Tymi zagadnieniami zajmujemy się podczas studiów podyplomowych „Analiza i prognozowanie trendów w biznesie”.
Celem studiów podyplomowych jest nabycie umiejętności prognozowania oraz analizowania trendów, zaznajomienie z zagadnieniem wpływu trendów na strategie oraz innowacyjność w biznesie, rozwinięcie kompetencji potrzebnych w pracy analityka oraz prognostyka trendów, a także zapoznanie się z procesem projektowania produktów i usług przyszłości.
Co zyskujesz?
- Nauczysz się, jak prognozować oraz analizować trendy w biznesie,
- Rozwiniesz kompetencje dostrzegania nowych potrzeb oraz preferencji konsumentów,
- Zdobędziesz umiejętność projektowania produktów i usług przyszłości,
- Rozwiniesz kompetencje wdrażania w życie innowacyjnych idei, odpowiadających na trendy,
- Poznasz zasady rozwijania kreatywnego podejścia do potrzeb współczesnych konsumentów,
- Rozwiniesz kompetencje potrzebne w pracy prognostyka i analityka trendów w biznesie (m.in.: komunikacji, pracy zespołowej, perswazji, myślenia krytycznego i kreatywności).
Dla kogo?
- Przedsiębiorców oraz właścicieli marek,
- Kreatorów nowych produktów, marek i usług,
- Pracowników firm konsultingowych i agencji reklamowych,
- Liderów i menedżerów,
- Influencerów oraz twórców działających w social mediach,
- Dziennikarzy oraz copywriterów,
- Osób chcących rozwinąć umiejętności analizowania oraz prognozowania trendów w biznesie.
Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!
Zapisując się do 27 maja, zyskujesz 1200 zł, dzięki:
- 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
- 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 240 zł
Jeśli jesteś naszym absolwentem(-tką), zyskujesz jeszcze więcej! Twoja zniżka wyniesie 1400 zł:
- 1000 zł zniżki w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
- 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
Program studiów
Program studiów podyplomowych na kierunku Analiza i prognozowanie trendów w biznesie.