Opis kierunku

Studia w formule online

Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams.  Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym.

  • min. 90 % godzin jest realizowanych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość w formie synchronicznej  (w stosunku do wszystkich godzin przewidzianych w programie studiów).

Kierunek, który Cię interesuje, jest efektem współpracy Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW oraz Uniwersytetów WSB Merito. Dzięki temu na zajęciach online spotkasz się z uczestnikami i wykładowcami z innych miast.

sposób realizacji studiów - online

Innowacyjność oraz kreatywne podejście do problemów, przed jakimi stawia nas współczesność, to pożądane kompetencje. Świat, który zmienia się dynamicznie, wymaga od nas tworzenia rozwiązań odpowiadających na nowe tendencje w ekonomii, życiu społecznym, kulturze i technologii. Cenione są umiejętności przewidywania kierunków rozwoju oraz aktywnego reagowania na aktualne potrzeby. Kompetencje analizowania oraz prognozowania trendów w biznesie pozwalają planować skuteczniejsze działania strategiczne, projektować produkty i usługi lepiej wpisujące się w tendencje, a także być o krok przed konkurencją. 

sum_2024

Dlaczego analiza oraz prognozowanie kierunków przyszłości to istotna umiejętność w nowoczesnym biznesie? W jaki sposób rozwijać zdolność dostrzegania nowych trendów oraz podnosić kompetencje innowacyjnego reagowania na nie? Jak projektować produkty i usługi przyszłości? Jak kreatywnie podchodzić do potrzeb współczesnego konsumenta oraz wdrażać w życie innowacyjne idee? W jaki sposób rozwijać kompetencje pracy zespołowej, perswazji, krytycznego myślenia i kreatywności? Tymi zagadnieniami zajmujemy się podczas studiów podyplomowych „Analiza i prognozowanie trendów w biznesie”.  

SP_GDA

Celem studiów podyplomowych jest nabycie umiejętności prognozowania oraz analizowania trendów,  zaznajomienie z zagadnieniem wpływu trendów na strategie oraz innowacyjność w biznesie,  rozwinięcie kompetencji potrzebnych w pracy analityka oraz prognostyka trendów,  a także zapoznanie się z procesem projektowania produktów i usług przyszłości.

SP_GDA

Co zyskujesz?

  • Nauczysz się, jak prognozować oraz analizować trendy w biznesie,
  • Rozwiniesz kompetencje dostrzegania nowych potrzeb oraz preferencji konsumentów,
  • Zdobędziesz umiejętność projektowania produktów i usług przyszłości,
  • Rozwiniesz kompetencje wdrażania w życie innowacyjnych idei, odpowiadających na trendy,
  • Poznasz zasady rozwijania kreatywnego podejścia do potrzeb współczesnych konsumentów,
  • Rozwiniesz kompetencje potrzebne w pracy prognostyka i analityka trendów w biznesie (m.in.: komunikacji, pracy zespołowej, perswazji, myślenia krytycznego i kreatywności).

Dla kogo?

  • Przedsiębiorców oraz właścicieli marek,
  • Kreatorów nowych produktów, marek i usług,
  • Pracowników firm konsultingowych i agencji reklamowych,
  • Liderów i menedżerów,
  • Influencerów oraz twórców działających w social mediach,
  • Dziennikarzy oraz copywriterów,
  • Osób chcących rozwinąć umiejętności analizowania oraz prognozowania trendów w biznesie.

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 27 maja
czesne już od
285 zł
240 zł
miesięcznie

Zapisując się do 27 maja, zyskujesz 1200 zł, dzięki:

  • 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 240 zł

 

Jeśli jesteś naszym absolwentem(-tką), zyskujesz jeszcze więcej! Twoja zniżka wyniesie 1400 zł:

  • 1000 zł zniżki w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

 

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Analiza i prognozowanie trendów w biznesie.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 170
Liczba zjazdów: 11
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Elżbieta Żurek
Marcin Maciejewski
Joanna Makuch.
Gerd Plange
Małgorzata Sawicka-Koprowicz
Kamila Szczemier-Szczemierska
Widzicki.
Elżbieta Żurek

opiekun merytoryczny kierunku

Trenerka biznesu, wykładowczyni, autorka książek. Od ponad 20 lat realizuje szkolenia dla biznesu i administracji publicznej. Od ponad 10 lat prowadzi zajęcia ze słuchaczami studiów podyplomowych. Od 2022 r. edukuje również studentów programu MBA....

Marcin Maciejewski

Strateg Przyszłości. Prowadzi strategiczne projekty badawczo-rozwojowe dla produktów i usług przyszłości. W swojej pracy wykorzystuje badania (design research) oraz trendy, siły i czynniki zmian (mega, makro, mikro) w celu identyfikowania szans i materializacji dalekosiężnych innowacji....

Joanna Makuch

Certyfikowany trener biznesu (z międzynarodową certyfikacją ACI), Trener FRIS, konsultant i doradca. Od 12 lat związana z rynkiem usług doradczo -szkoleniowych  poprzez udział w przygotowaniu i realizacji projektów outplacementowych i szkoleniowych. Z wykształcenia socjolog. Specjalizuje...

Gerd Plange 

Designer, znawca trendów, wykładowca. Pracuje w Szwajcarii i we Włoszech. Prowadzi zajęcia z wzornictwa przemysłowego ze studentami Creative Academy w Mediolanie oraz Szkoły Designu w St. Gallen. Designer przedmiotów luksusowych. Zaprojektował m.in. zegarki klasyczne sektora premium dla...

Małgorzata Sawicka-Koprowicz

Przedsiębiorczyni, trenerka, ekspertka komunikacji i PR. Współpracuje z korporacjami i firmami z kapitałem polskim i zagranicznym, a także pro bono, m. in. współtworząc TEDxWarsawWomen 2021. Wspiera w budowaniu dobrej komunikacji marek mówców, managerów i przedsiębiorczyń, np....

Kamila Szczemier–Szczemierska

Psycholożka, edukatorka i popularyzatorka. Podczas studiów podjęła próbę stworzenia pierwszego w Polsce Kwestionariusza Myślenia Krytycznego. Jest pasjonatką sztuki wystąpień publicznych, myślenia krytycznego, kreatywnego i analitycznego. Prowadziła wiele szkoleń dla studentów,...

Wojciech Widzicki

Psycholog biznesu, strateg. Od 2001 roku angażuje się w strategiczne projekty związane z e-commerce. Obecnie projektuje i wdraża strategie marketingowe dla startupów oraz planujących rozwój biznesów. Fundamentem każdej strategii marketingowej jest proces analizy biznesowej. Dzięki temu...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF